14-15 травня
Курс з державних комунікацій. День 2
Аналітичні інструменти, комунікаційні моделі, підходи, реальні успішні й провальні кейси!
Тотальна проблема професійних топ комунікаційників - брак людей, вони завжди шукають людей у свою команди. Проте державні комунікації мають свою специфіку і безліч нюансів, для розуміння яких потрібні велике бажання і час.

Наша ціль в HR GOV Club — вирішувати ці проблеми.

Тому ми організували дводенний курс з топовими комунікаційниками державного сектору, які готові були поділитися своїм досвідом.

Ми відібрали першу групу слухачів, серед яких були:
- люди, які вже працюють з Міністерствами, ОДА, КМУ, народними депутатами і т.д.
- люди, яким потенційно цікаво займатися державними комунікаціями
Другий день навчання ми розпочали разом з неймовірною Тетяною Ковригою - Керівниця Офісу комунікацій Уряду (2019 -2020 рр) та керівниця PR-відділу BRDO, зараз - PR-директор холдингу MS Capital.

Тетяна має досвід роботи у комунікаціях, більше ніж 15 років, з яких більшість - саме у державних.

Вона розповідала про різницю між державними й корпоративними комунікаціями, наповнюючи свою лекціями реальними й дуже цікавими кейсами з власної практики.

"Урядові комунікаційники мають задавати тон.
Власноруч формуючи адженду інформаційного дня".
Основні меседжи від Анни Цяцько про комунікацію реформи:

1. Внутрішні комунікації мають бути на крок попереду зовнішніх
2. Для кожної ЦА знайдіть свою роль у реформі
3. Чітко артикулюйте наступний крок
4. Розповідайте історії успіху

Анна Цяцько -.Комунікаційна директорка Українського центру охорони здоров'я, керівниця комунікацій медичної реформи МОЗ у 2017-2019 роках.
Всі хочуть знати, що за лаштунками прес-секретаря першої особи держави.

Привідкрила нам свої секрети, лайфхаки й поради Діана Давітян - колишня прес-секретарка екс-Прем'єра-міністра Олексія Гончарука.

Говорили про роботу з медіа, органічний образ вашого спікеру й любов до людей, без якої ефективні та якісні комунікації є неможливими.
Перевіряти факти, новини, тези, виступи...
Здається, що Максим Скубенко, головний редактор VoxCheck, перевіряє все і всіх)
Учасники розв'язували задачку про фейкові новини й витягували факти, якими маніпулюють.
Анна Сімонян закінчила Курс інтерактивом зі створення комунікаційної стратегії.
Комунікації робляться по ініціативам, які вже є, а не які плануються, щоб не створювати зайві очікування.

Також Анна розказала про безліч інструментів для організації діджітал-комунікації.
Щасливі, вмотивовані й готові підкоряти всі вершини й глибини державних комунікацій!
Анонси майбутніх подій шукайте на нашій сторінці в Facebook
Made on
Tilda