14-15 травня
Курс з державних комунікацій. День 1
Аналітичні інструменти, комунікаційні моделі, підходи, реальні успішні й провальні кейси!
Тотальна проблема професійних топ комунікаційників - брак людей, вони завжди шукають людей у свою команди. Проте державні комунікації мають свою специфіку і безліч нюансів, для розуміння яких потрібні велике бажання і час.

Наша ціль в HR GOV Club — вирішувати ці проблеми.

Тому ми організували дводенний курс з топовими комунікаційниками державного сектору, які готові були поділитися своїм досвідом.

Ми відібрали першу групу слухачів, серед яких були:
- люди, які вже працюють з Міністерствами, ОДА, КМУ, народними депутатами і т.д.
- люди, яким потенційно цікаво займатися державними комунікаціями

Що з цього вийшло, розкажемо далі.
Розпочала Курс з державних комунікацій Голова комунікаційної команди політичної партії Голос Ірина Твердовська з темою "Менеджмент внутрішніх комунікацій в державних комунікаціях. One voice та tone of voice: що це і для чого".

Про меседж-бокси, тональність, охоплення й приклади, які спрацювали.
"У державних комунікаціях кампанії відбуваються дуже рідко, особливо коли держава їх придумає й реалізує. Але саме кампанії допомагають досягнути планових результатів, які можна виміряти на виході й вході.

Поточна діяльність - безперервна, немає вимірювальної мети, але є необхідною"

Максим Гардус - експерт з комунікацій Офісу Реформ Кабінету міністрів України.
Валерія Сєлєзєнєва - експертка з комунікацій, екс керівниця прес служби Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Національного банку України розкрила тему про економічний контент: як і для кого.

"З ким говоримо "економічною мовою"?

З ринком: бізнесом, банками, інвесторами, міжнародними компаніями, бо від них залежить вплив на економіку.

Важливо сформувати пул з експертної спільноти, щоб вони змогли доносити правильні меседжи до журналістів"

Валерія дала корисні поради для полегшення роботи комунікаційника, як підготувати спікерів інституції й налагодити внутрішні комунікації.
День ми закінчували, отримавши гігантську порцію натхнення й позитиву від Андрія Скоцика - маркетинг-директора Укрпошти. SMM й ситуатив якої є взірцем для комунікаційників як приватного, так й державного сектору.

"Створити бази даних, розвивати власні медіа, щоб знати й бачити мільйони своїх користувачів. Відчувати їх настрій й рівень задоволеності від сервісу вашої компанії або організації.
Оцінюйте ймовірності - чи будуть наслідки від публікації, яку ви зробите.

Креатив - це завжди ризик. Оцінюйте його.

Пам'ятайте правила:
- Що можна роботи?
- Що ні?
- Як краще не робити?"
Анонси майбутніх подій шукайте на нашій сторінці в Facebook
Made on
Tilda