17 січня 2020 року
Культура управління персоналом в державному секторі потребує змін!
Ілля Лозінський: Директор департаменту у Міністерстві юстиції України
Тетяна Шерман: Керівник департаменту по роботі з зовнішнім ринком у ДТЕК, генеральний директор, власник T&DCompany, генеральний директор Elite Club Magazine
Ми збираємося в HR GOV Club, щоб розібратися, як це ВЖЕ відбувається в HR департаментах міністерств. А ще запрошуємо топових HR спеціалістів з бізнесу. Вони щедро діляться своїми кейсами, які варто адаптувати та впроваджувати в держсектор вже сьогодні!
Дякуємо Іллю Лозінського за лаконічну та відверту розповідь, як формувалась система рейтингового оцінювання та KPI в Міністерстві Юстиції України. Виявляється, що 3-4-х критеріїв оцінки співробітника (для керівника 5-ти) цілком достатньо. Не варто недооцінювати силу простоти! Важливо робити якісу перевірку.
А Тетяні Шерман вдячні за надихаючу історію про тренди в управлінні персоналом в зарубіжних компаніях.

Цікаві факти про HR тренди:
- 1% типового робочого тижня (24 хвилини!) - це все, що має співробітник, щоб сфокусуватися на розвитку та навчанні. Цифровий формат навчання виходить в ТОП, оскільки забезпечує можливість навчання в тому місці, де знаходиться співробітник, зі смартфону та доступом 24/7.
- Навчання стане значно ефективнішим, якщо підтримувати баланс між МІКРО- та МАКРО- навчанням.
МІКРО-навчання формується за потребою, коли необхідно вивчити щось терміново, займає близько 2 хв. Це відео, статті, інструменти, які оцінюються за якістю та ступенем корисності.
МАКРО-навчання ж займає від кілька годин, або днів. Для нього характерні визначення, концепції, принципі і практика. Обов'язкова перевірка вправ та необхідність в підтримці (коучингу). Це курси, навчальні програми тощо.
- Спілкування керівництва з підлеглими в неформальній атмосфері!
Це те, що дійсно позитивно впливає на ефективність команди. Важливо це не просто знати, а саме робити!
- Культура довіри та усвідомлення.
Наприклад, в офісі Zappos є алкоголь у вільному доступі. Для нашої країни більшість керівників подумала б що втратить так працівників. Проте в Zappos вважають, що таким чином свободу і право вибору працівникам.
- Спроможність для співробітників впливати на зміни.
Кожен має можливість озвучити свою ідею та братися за її реалізацію.
- Людина перевіряє свій смартфон від 10 до 100 разів на день. Технології прив'язуть співробітників бути на зв'язку 24/7/365, що викликає стрес.
Тому треба знайти щось, що буде компенсувати це. Наприклад, запровадити заняття йогою та піклуватися про ментальне здоров'я своїх підлеглих.
Слідкуй за нами в Facebook
Made on
Tilda