5 лютого 2020 року
8 кроків в управлінні змінами
Інна Косорига: HR, консультант по керуванню людьми та процессами, бізнес-тренер
Управління змінами - це управління людьми.
Нам властиво насторожене ставлення до всякого роду змін, адже за ними ховаються загрози зоні комфорту, звичкам, статусу, способу мислення, рівню доходу, престижу. Якщо нововведення якимось чином заважає людині досягти своєї мети, вона буде йому опиратися.
За моделлю Джона Коттера треба діяти послідовно:
1) Викличте відчуття необхідності - мотивируйте людей на дії;
2) Створіть сильну команду - підберіть лояльних людей з необхідними якостями і навичками, які вміють чути і викликають довіру.
3)Донесіть всім своє бачення і стратегію змін;
4) Комунікуйте з командою - залучайте їх в процес обговорення, планування, реагуйте на їх думки / ідеї;
5) Стимулюйте дії інших співробітників - сприяйте конструктивному спілкуванню з лідерами, відзначайте прогрес і досягнення;
6) Створюйте «швидкі перемоги» ( ставте зрозумілі легкодосяжні цілі, дробіть завдання на частини) та святкуйте їх!
7) Не здавайтеся - стимулюйте і заохочуйте наполегливість і цілеспрямованість, підводьте підсумки досягнутого і інформуйте про майбутні завдання;
8) Закріпіть результат - підкресліть важливість і цінність досягнутого, «вплітайте» зміни в корпоративну культуру.
Дякуємо Інну Косоригу за лекцію з управління змінами та рекомендації, як діяти в період трансформацій для HR GOV Club.
Слідкуй за нами в Facebook
Made on
Tilda